Om Thuiscomfort optimaal te laten functioneren, zijn er enkele spelregels opgesteld waaraan een installateur, showroomhouder, klusbedrijf of aannemer moet voldoen als partner van Thuiscomfort.

Algemeen

  • Deelnemers zijn actief op het gebied van zorg en wonen
  • Deelnemers bedienen de consumentenmarkt
  • Deelnemers zijn klant van Technische Unie
  • Het lokale verkoopkantoor van Technische Unie is uw aanspreekpunt voor Thuiscomfort en controleert of deelnemende partijen zich aan de voorwaarden houden

Leadopvolging

  • Ontvangen aanvragen worden door de deelnemers binnen 2 werkdagen opgevolgd. Dit betekent dat binnen deze periode contact moet zijn gezocht met een consument die zijn/haar wensenlijst doorstuurt of zich op andere wijze bij u meldt via Thuiscomfort.
  • Via Thuiscomfort ontvangen leads worden opgevolgd via uw lokale verkoopkantoor van Technische Unie
  • Bent u zelf niet in staat een aanvraag (geheel) te behandelen, vanwege uw bezetting of omdat deze buiten uw specialisme of regio ligt, dan verwijst u deze klant voor dit deel door naar een andere Thuiscomfort-partner. 
  • Indien u hier niet aan kunt voldoen, meldt u dat direct via info@thuiscomfort.nl

Klachtenafhandeling

  • Deelnemers zorgen voor een goede, pro-actieve afhandeling van klachten
  • Bij meerdere klachten of onjuiste leadopvolging ontvangen deelnemers eerst een waarschuwing. Bij herhaaldelijke overtreding kunt u van Thuiscomfort verwijderd worden.

Partnerprofiel

  • Deelnemers zorgen er voor dat hun profiel op thuiscomfort.nl actueel is en naar waarheid is ingevuld

Vermelding op website

  • Deelnemers zijn verpllicht om op hun eigen website kenbaar te maken dat zij partner zijn van Thuiscomfort. Dit kan op een van de volgende manieren:

    1) via een tekstuele beschrijving (wij zijn partner van Thuiscomfort) met een link naar http://www.thuiscomfort.nl
    2) door het voeren van het Thuiscomfort-partnerlogo met een link naar http://www.thuiscomfort.nl

Thuiscomfort-logo

  • Deelnemers van Thuiscomfort kunnen dit kenbaar maken door het voeren van een Thuiscomfort-logo op bijvoorbeeld website, bus, folder, showroom of briefpapier
  • Alleen deelnemers met een actief profiel op thuiscomfort.nl, mogen een Thuiscomfort partner-logo voeren

Uitsluiting als deelnemer

  • Deelnemers die op welke manier dan ook handelen in strijd met het belang van Thuiscomfort en/of initiatiefnemer Technische Unie, kunnen te allen tijde zonder opgaaf van reden van het platform worden verwijderd
  • Het staat Technische Unie vrij om de spelregels van Thuiscomfort in de loop der tijd te wijzigen

Thema's

Vragen over Thuiscomfort?

Heeft u nog vragen of suggesties?
Neem dan contact op met uw lokale verkoopkantoor van Technische Unie.

Natuurlijk kunt u ons ook bereiken via:info@thuiscomfort.nl

Wij helpen u graag!