Partner-informatie
share
share

Ontmoet klanten via Thuiscomfort

Bied senioren en mensen met een beperking gerichte oplossingen voor hun woning.

Gekwalificeerde leads

Thuiscomfort wordt dagelijks bezocht door duizenden consumenten, die op zoek zijn naar oplossingen voor hun huis.

Volop inspiratie

Idere dag biedt Thuiscomfort actueel nieuws en inspiratie op het gebied van comfortabel en veilig wonen.

Active zorgvraag

Steeds meer mensen willen langer thuis blijven wonen, volgens de overheid moet techniek dit mogelijk maken.

Kennisdeling

Thuiscomfort brengt consumenten, leveranciers, installateurs en zorgpartijen bijeen. 

De woonzorgmarkt biedt installateurs fantastische kansen. Door een actieve rol te spelen op Thuiscomfort komen wij op deze groeimarkt duidelijk in beeld.

Voordelen voor partners van Thuiscomfort

Installateur/aannemer

Zet u zelf neer op Thuiscomfort als dé specialist op het gebied van comfortabel en langer zelfstandig thuis wonen. Ontvang aanvragen van consumenten en reageer op offerteverzoeken. Volg onze kennissessies en profiteer van onze marketingactiviteiten.

Leverancier

Toon op Thuiscomfort producten en diensten die specifiek bedoeld zijn voor senioren en mensen met een beperking. Geef informatie aan een doelgroep die gericht zoekt naar mogelijkheden om de eigen woonsituatie te verbeteren.

Overige

Neem deel aan Thuiscomfort, hét online platform op het gebied van comfortabel en veilig wonen. Zorg voor een professioneel partnerprofiel en ontvang vragen van consumenten die reageren op uw content.

Sluit u aan bij Thuiscomfort en profiteer direct van alle voordelen.

Veelgestelde vragen over Thuiscomfort

Wat is Thuiscomfort?

Met Thuiscomfort brengt Technische Unie de belangrijkste leveranciers en installateurs bijeen op het gebied van comfortabel en langer zelfstandig thuis wonen. Dagelijks informeert en inspireert Thuiscomfort.nl duizenden consumenten op dit onderwerp en verwijst hen naar de specialisten op dit gebied: ruim 800 gespecialiseerde Thuiscomfort-partners in heel Nederland. Naast concrete leads ondersteunt Thuiscomfort haar partners op het gebeid van kennisoverdracht, actuele informatie en marketingondersteuning.

Waarom is Technische Unie gestart met Thuiscomfort?

Als grootste technische groothandel in Nederland speelt Technische Unie een centrale rol in de bouwkolom. Met Thuiscomfort willen we verschillende partijen in de markt met elkaar te verbinden: leveranciers, adviseurs, aannemers, installateurs, showrooms en consumenten. Om zo de markt van comfortabel en langer thuis wonen inzichtelijk te maken en consumenten optimaal te bedienen. Met als centraal uitgangspunt: techniek dient de mens.

Wie is de doelgroep van Thuiscomfort?

Thuiscomfort richt zich op consumenten. Mensen die op zoek zijn naar meer comfort in huis of langer zelfstandig in hun eigen huis willen blijven wonen. Op Thuiscomfort en via social media ontvangen zij dagelijks actuele informatie en inspiratie.

Wat levert Thuiscomfort ons op?

Thuiscomfort wordt dagelijks bezocht door duizenden consumenten die gericht op zoek zijn naar oplossingen voor hun woning, waaronder mensen bij u in de regio. Door actief deel te nemen in Thuiscomfort, door het aanleveren van content, wordt uw zichtbaarheid onder onze bezoekers vergroot en kunt u meer informatieverzoeken en offerteaanvragen ontvangen. Daarnaast organiseert Thuiscomfort regiobijeenkomsten en ondersteunt haar partners in hun marktbewerking.

Hoe kunnen wij partner worden van Thuiscomfort?

Aanmelden om partner te worden van Thuiscomfort gaat als volgt. Na het invullen en compleet maken van van het Registratieformulier, wordt uw aanmelding voorgelegd aan uw regionale Verkoopkantoor van Technische Unie. Zodra zij uw deelname accoord bevinden, bent u Thuiscomfort-partner en wordt uw profiel opengesteld voor consumenten. Vanaf dat moment kunt u aanvragen ontvangen.

Kan iedereen partner worden van Thuiscomfort?

Om als installateur of aannemer deel te nemen aan Thuiscomfort:

  • bent u actief op het gebied van slim, duurzaam en/of langer zelfstandig wonen
  • bedient u de consumentenmarkt
  • bent u klant van Technische Unie
  • houdt u zich aan de spelregels van Thuiscomfort op het gebied van leadopvolging en klachtenafhandeling

Het lokale verkoopkantoor van Technische Unie is uw aanspreekpunt voor Thuiscomfort en controleert of deelnemende partijen zich aan de voorwaarden houden.

Zijn er kosten verbonden aan Thuiscomfort?

U betaalt niet voor deelname aan Thuiscomfort, tenzij u besluit te adverteren op ons platform.

Wat wordt er van ons als partner verwacht?

Een partner van Thuiscomfort houdt zich aan de spelregels van Thuiscomfort op het gebied van leadopvolging en klachtenafhandeling.

Een partner van Thuiscomfort zorgt er voor dat zijn profiel op thuiscomfort.nl actueel en volledig is. U vergroot u uw zichtbaarheid voor bezoekers op het platform door Thuiscomfort regelmatig te voorzien van:

  • input voor nieuwsartikelen
  • informatie over door u gerealiseerde projecten
  • testimonials van klanten
Partners van Thuiscomfort ontvangen een banner met logo om het partnership zichtbaar te maken in eigen communicatie naar klanten, zoals website of briefpapier.
 
Kunnen wij adverteren op Thuiscomfort?

Adverteren op Thuiscomfort is binnenkort mogelijk.

Ik ben een bestaande klant van Technische Unie. Moet ik mij ook aanmelden?

Als bestaande klant van Technische Unie bent u niet automatisch aangemeld voor Thuiscomfort. Vermeld bij registratie s.v.p. uw huidige relatienummer, dan kunnen wij u nog beter van dienst zijn. 

Hoe werkt Zoek een specialist?

De zoekfunctie op deze site is ingericht op basis van uw bekende vestigingslocatie in Google Maps. Bent u het niet eens met uw vestigingsadres? Pas dit dan aan op uw Profielpagina.

Zijn er ook Thuiscomfort-bijeenkomsten?

Gedurende het jaar worden er regelmatig bijeenkomsten georganiseerd voor Thuiscomfort-partners. Deze bijeenkomsten zijn er op gericht regionale samenwerking te bevorderen en het kennisniveau van de installateur te verhogen. Op technischeunie.nl treft u het overzicht van de geplande bijeenkomsten bij u in uw regio. 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Als partner van Thuiscomfort bent u automatisch aangemeld voor onze partner-nieuwsbrief.

Kan ik als partner het Thuiscomfort logo gebruiken?

Partners van Thuiscomfort kunnen dit kenbaar maken door het Thuiscomfort partner-logo te plaatsen op website, e-mail of folders.

Voor de website is een viertal partner-logo's beschikbaar. Als partner van Thuiscomfort kunt u het partner-logo gebruiken, mits u daarin een link naar www.thuiscomfort.nl plaatst.

Thuiscomfort logo's vindt u op deze pagina.

Hoe vergroot ik mijn zichtbaarheid met Thuiscomfort?

Zeven tips om uw zichtbaarheid en vindbaarheid als partner van Thuiscomfort te vergroten:

  1. Plaats het Thuiscomfort partnerlogo op uw website
  2. Like, share of en retweet onze artikelen
  3. Plak een partnersticker op uw bus of vestiging 
  4. Schakel ons in voor ondersteuning bij het schrijven van een redactioneel artikel of advertorial 
  5. Plaats onze rolbanners naast uw beursstand
  6. Laat tegen kostprijs eigen Thuiscomfort-rolbanners maken, met uw logo erop
  7. Vraag een stapeltje consumentenflyers aan via uw verkoopkantoor

Lees meer over het vergroten van uw vindbaarheid op deze pagina.

Hoe bestel ik folders, banners of Thuiscomfort-stickers?

Folders, banners of Thuiscomfort-stickers bestelt u als Thuiscomfort-partner via een aanvraag bij info@thuiscomfort.nl

Thuiscomfort-partners ontvangen eenmalig de eerste 50 folders gratis. Wilt u meer folders bestellen, bijvoorbeeld voor huis-aan-huis verspreiding, dan betaalt u hiervoor € 0,50 per stuk.

Wilt u folders met uw logo of gebruik maken van de Thuiscomfort beursstand? Neem dan contact op met de vertgenwoordiger van uw verkoopkantoor van Technische Unie.

Heeft u vragen? Of wilt u meer informatie ontvangen?

terug naar boven