Nazorg

Nadat de vakman alles werkend heeft opgeleverd, kunt u er eindelijk mee aan de slag. Ook in deze fase is er een aantal zaken om rekening mee te houden. Zodat u echt optimaal van uw oplossingen kunt genieten.

Denk in de nazorgfase aan het volgende:

  • Vraag uw specialist om advies over het gebruik en de onderhoudseisen. Zodat u echt weet hoe alles werkt.
  • Noteer onderhoudsmomenten en garantietermijnen op uw kalender. Meestal kunt u tot drie maanden na oplevering alle gebreken kosteloos laten herstellen.
  • Bewaar uw contracten, telefoonnummers, garantiewijzen en vergunningen op een logische plek
  • Vraag uw specialist om een overzicht waar de leidingen lopen, voor het geval dat u gaat boren
  • Verhoog indien nodig uw opstal- en inboedelverzekering
  • Heeft u verder nog vragen, aarzel niet om contact met uw specialist op te nemen. Hij helpt u graag verder. 

Periodiek onderhoud

Denk ook aan periodiek onderhoud zoals de jaarlijkse controle van uw CV of liftsysteem. Voor alle soorten onderhoudswerkzaamheden zijn tegenwoordig abonnementsvormen mogelijk, zelfs op de schilder. Met een onderhoudsabonnement worden de werkzaamheden professioneel uitgevoerd en neemt de kans af dat u onverwacht hoge facturen ontvangt. Uw woning is altijd in een uitstekende conditie en de kosten worden over een langere periode gespreid.  Informeer bij uw specialist naar de mogelijkheden.

Zegt het voort...

Bent u tevreden over Thuiscomfort en de specialist die het werk heeft verricht? Vertel het anderen! Mondeling, per mail of op social media. U doet er ons en een ander een groot plezier mee.

 

Relaxed couple watching television