Thuiscomfort genomineerd voor BouwKennis Marketing Jaarprijs 2015

Technische Unie genomineerd voor BouwKennis Marketing Jaarprijs 2015

Uit in totaal 26 ingezonden marketingcases heeft BouwKennis onlangs de 10 genomineerden bepaald voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2015. Ook Technische Unie is nog in de race, met het Thuiscomfort inspiratieplatform.

Wedstrijdtraject

Eind juni worden de 3 finalisten van de jaarprijs bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaar wordt gekozen op donderdag 17 september 2015 in theater De Kom in Nieuwegein, tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst. De stem van de jury en het publiek tellen hierin beide voor 50% mee.

Wedstrijdtraject BouwKennis Marketing Jaarprijs 2015 >>

De 10 genomineerden

Na de jurydag op 26 juni maakt BouwKennis de nominaties voor de 2015-editie van de jaarprijs officieel bekend. Tot nu toe hebben de volgende organisaties hun nominatie wereldkundig gemaakt: 

-Assa Abloy

-

-

-

-

-

-

-

-

-Technische Unie

Promotievideo BouwKennis Marketing Jaarprijs

Thema's

Anderen lazen ook: Thuiscomfort op televisie

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang elke maand nieuws over duurzaam wonen, smart homes en langer zelfstandig thuis wonen